aprilie 11, 2014

SINGUR, DAR NU PARASIT

“… El Insusi a zis: <

In vechime, indienii americani aveau obiceiul de a trece pe baietii de o anumita varsta printr-un “examen al curajului”. Cei care treceau cu bine examenul, puteau fi alesi, mai tarziu, conducatori de trib.

Asa veni si randul lui Tom Craw. Batranii s-au sfatuit intre ei si au hotarat ca Tom sa-si dovedeasca curajul stand intr-o padure de la apusul soarelui pana la rasaritul lui. Tom a fost lasat singur in mijlocul padurii. Curand cobori seara, apoi noaptea neagra. Inima ii batea cu putere. Orice fosnet il facea sa tresara; si ce greu treceau orele, parca nu se mai facea ziua. Cu siguranta, era cea mai ingrozitoare noapte din viata lui.

Dar iata ca se ivira zorii zilei! De dupa un copac, Tom auzi miscari. Speriat, striga: “Cine-i acolo?” – “Sunt eu, tatal tau, ai trecut cu bine examenul.” – “Da, tata”, raspunse Tom cu ochii in lacrimi, “dar mi-a fost frica de animalele salbatice.” – “Dragul meu, eu am fost toata noaptea alaturi de tine si am vegheat, ca sa nu ti se intample ceva rau.”

Asa procedeaza Mantuitorul cu cei ce sunt ai Sai. Ei pot fi singuri, dar nu parasiti. Sa ne incredem mai hotarat in Domnul care a spus: ”Nicidecum n-am sa te las..”!